ЯК НЕ ДОПУСТИТИ ВІДМОВИ У ВІДШКОДУВАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ?
ЯК НЕ ДОПУСТИТИ ВІДМОВИ У ВІДШКОДУВАННІ СТРАХОВОГО ВИПАДКУ?
Крок 1. Будьте завжди на зв'язку з IC AXIOMA повідомте про страховий випадок та надайте усі необхідні документи для врегулювання страхового випадку (P.S. Не хвилюйтесь, ми підкажемо, який перелік документів необхідний)
Крок 2. IC AXIOMA веде переговори зі страховою компанією, складає заяви, листи, пояснення, слідкує за процесом врегулювання.
Крок 3. Клієнт отримує відшкодування за страховим випадком.
Як бачите, процес врегулювання страхового випадку з IC AXIOMA стає легшим, а ризик отримати відмову зменшується.
Підписуйся на нас у Facebook та Linkedin аби дізнатись більше новин.